Ridfritids på gång igen

Ridfritids startar upp igen hösten 2023 anmäl ditt intresse till gamleby_ridklubb@hotmail.com

Ridfritids i stallet

Vi är väldigt stolta över vår fina ridfritids-verksamhet här på Gamleby Ridklubb. I höst kommer ridfritids att ledas av Moa Nygren. Vi önskar er varmt välkomna till en termin med mycket hästmys!

Ridning, teorilekar och skoj!

Ridfritidset på GRK har funnits länge och är väldigt omtyckt. Under ridfritids leder ridfritidsledare Moa Nygren roliga aktiviteter i stallet. En uppsutten aktivitet ingår alltid, det kan vara till exempel voltige, uteritt eller lektionsridning. Utöver det blir det också teorilekar, bus och annat skoj! Ridfritids passar både nybörjare och de som redan kan rida, och är ett perfekt sätt att få lära sig mer om hästar, hästskötsel och ridning tillsammans med kompisar i stallet. Ett fint sätt att avsluta skolveckan!

Det är ridfritids mellan 14.00-17.00 dagar det är skoldag, om inget annat anges.

Under loven har vi ibland heldagsfritids istället för ridfritids. Håll utkik på GRK:s Facebook-sida, på Instagram och här på hemsidan under "Aktuellt" för mer information om detta, eller fråga fredagsfritidsledaren!

Varmt välkomna!

Ålder, tider och kostnad

Fredagar kl 14-17 de veckor det är skola, om inget annat anges.
För skolelever från 7 år och uppåt.
Anmälan senast onsdag  veckan innan eller för hela terminen till gamleby_ridklubb@hotmail.com
Vid återbud och frågor kontakta ridfritidsledare