Sponsra Gamleby Ridklubb

Att sponsra bra verksamhet är idag en självklarhet för många företag, både stora och små. De ser värdet av att exponeras i viktiga sammanhang, förknippas med sunda värderingar – och att det ger direkt kickback på investeringen.

En aktiv och meningsfull fritid på schyssta villkor

Gamleby Ridklubb (GRK) är en liten förening som bygger helt på starkt, ideellt engagemang. Föreningen har sedan 1970 varit en viktig aktör inom Smålands ridsport, och bidragit till en aktiv och meningsfull fritid för generationer av barn och unga.

Ridklubbens sociala engagemang är stort. Föreningen driver, förutom ridskoleverksamhet, även ett uppskattat ridfritids. På så sätt kan vi ge alla barn, oavsett bakgrund, en chans att komma i kontakt med ridning och hästar. Många unga inom ridsport lägger otroligt mycket tid på sin idrott. De tränas hårt i ledarskap, omtanke om både hästar och medryttare, och de lär sig att ta stort individuellt ansvar.

Sponsring av GRK – en win-win!

Ridning är Sveriges näst största ungdomssport, och aktiviteterna i GRK sträcker sig långt utanför länsgränsen. När du sponsrar vår verksamhet får du möjlighet att exponera ditt företag för flera olika målgrupper.

Inte minst gör du en viktig insats för våra unga och verksamheten här. GRK:s sponsorer betyder oerhört mycket för oss, och kan vara hela skillnaden för om vi kan anordna tävlingar, köpa in ridutrustning – eller till och med köpa en ridskolehäst.

Det finns flera olika sponsorpaket, och vi sätter gärna ihop sponsorlösningar utifrån just ditt företags behov och önskemål. Här intill syns några av de sponsringsmöjligheter du kan välja bland.

Gör en intresseanmälan så hör vi av oss till dig. Det går också bra att mejla oss på gamleby_ridklubb@hotmail.com Välkommen till ett bra och viktigt sammanhang!
Våra sponsorpaket
  • Reklamskylt – Ditt företags logotyp och budskap i ridhuset, vid tävlingar etc. Flera möjliga format.

Företagshinder – Du sponsrar inköp av ett hopphinder som får ditt företags färger och logotyp. Hindret används sedan enligt avtal vid flera tävlingar.

Digitala kanaler – Ditt företags logotyp på GRK:s hemsida och avtalade sociala medier-inlägg.

Tävlingssponsor – Företaget sponsrar hel eller del av tävling, som t.ex. en egen hoppklass. Andra möjligheter är reklam vid hinder, reklamskyltar vid staket eller vägg, sponsrade priser, ljudreklam etc.

Sponsorhäst – Ditt företag sponsrar en ponny eller häst som t.ex. får företagets namn.

Sponsrad ridskoleutrustning –Ridning är en materialsport och  sponsrad häst- och ridutrustning i  stallet är mycket välkommet.

Rabatter – Ditt företag erbjuder medlemmar i GRK rabatterade priser på ert sortiment.

Intresseanmälan för sponsring